تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

میخوام به آسمون بره صدای گریه های من


تو خنده هام تو گریه هام عشق تو هم صدای من
دو همزبون دو مهربون اسم تو رو لبای من

تو رنگ مهتابی واسم شبا که مهتاب میزنه
برام همون سپیده ای سحر که آفتاب میزنه

اسیر دیوونگیم حلقه بزن به پای من
میخوام به آسمون بره صدای گریه های من

به روزگار عاشقون دلی که بی تاب نمیشه
شبی که گریم نگیره اسم شبم شب نمیشه

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد
دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

زهره تویی تو آسمان خاکی بی ستاره من
اشاره کن به عاشقان عاشق یک اشاره ام

یه دست تو نمیرسه وای که شکسته دست من
شراب صد ساله میخواد این دل می پرست من

اسیر دیوونگیم حلقه بزن به پای من
میخوام به آسمون بره صدای گریه های من

به روزگار عاشقون دلی که بی تاب نمیشه
شبی که گریم نگیره اسم شبم شب نمیشه
تو خنده هام تو گریه هام عشق تو هم صدای من
دو همزبون دو مهربون اسم تو رو لبای من

تو رنگ مهتابی واسم شبا که مهتاب میزنه
برام همون سپیده ای سحر که آفتاب میزنه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد