تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

عشق شیرین

"چقدر دوست داشتن تو شیرینه "

"تو رنگ چشمات به دل میشینه"


تورومن دوست دارم تا اونجایـــی / که  آدم واســـه حـــــوا میمیره


شبیه عشق

به این حسه شبیه عشق به نزدیکیه بین ما
به هر جمله به هر لبخند به حال و روزم این روزا
میدونم اعتباری نیست یکی از ما یه روز میره
یکیمون زنده میمونه یکمون تنها میمیره
به این لحظه به این حالت نمیتونم کنم  عادت
همش تقصیره تقدیره یکیمون اخرش میره

.

به این لحظه به این حالت نمیتونم کنم  عادت
همش تقصیره تقدیره یکیمون آخرش میره
به این احساس خوبی که همیشه وقتی تاریکه
مثل هرمه نفسهاته صمیمی گرم و نزدیکه
به چشمایی که میبینم تو چشمام داره گم میشه
به این آینده دورو به این راهی که در پیشه
به اینکه عاشقم هستی به حسی که تو قلبت هست
میدنم اعتباری نیست میدونم دل نباید بست

.

به این لحظه به این حالت نمیتونم کنم  عادت
همش تقصیره تقدیره یکیمون اخرش میره
به این لحظه به این حالت نذار عشقم کنی عادت
که ما تسلیمه تقدیریم نه میمونیم نه میمیریم




برای دریافت تصویر در سایز اصلی 800*600 بر روی عکس کلیک کنید

اندازه ی دریا عطش دارم

جز تو که دنیامو بغل کردی

حال منو هیشکی نمی پرسه

من با تو از هیچی نمی ترسم

هرجا تو باشی من دلم قرصه

اندازه ی دریا عطش دارم

این سینه اقیانوس آشوبه

امشب بذار از اشک خالی شم

من عاشقم ، گریه واسم خوبه

من با تو دوران خوشی دارم

دلچسبه مثل لحظه ی دیدار

هروقت دیدی جونمُ میخای

دستت رو از رو قلب من بردار

من تازه فهمیدم تو کی هستی

قلبم داره دنبال کی میره

بین من و آغوش پر مهرت

این عشقه که تصمیم می گیره...