تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

بــــمــــون!


کاش که تورو ، سر نوشت ازم نگیره
میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم
کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم...


فتوکلیپ بسیار زیبای زندگی با صدای هایده

فتوکلیپ بسیار زیبای "زندگی" با صدای هایده
"پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید"



دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

چقدر خوبه

خدایا چقدر این مناسبتها خوبند

مثلا ماه رمضان و ماه محرم

مردم تو این ماهها یکم به خودشون میان ، یکم تغییر میکنند ،یکم مهربون تر میشند

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم اگر این روزها نبودن ما آدما خیلی چیزا رو فراموش میکردیم


یک استکان زندگی!!!

زندگی جیره ی مختصریست ، مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است .  مثل یک حبه قند ، زندگی را با عشق نوش جان باید کرد