تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

دکلمه احساسی از امید صبری با نام بگو که خوشبختی

دکلمه فوق العاده زیبا و احساسی از امید صبری با نام بگو که خوشبختی...


/ لینک دانلود اصلاح شد /


ادامه مطلب ...

باران امشب ...

بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را .


من با تو از هیچ چیز نمیترسم

دلـــچسب لــحظه ی دیــدار

هر وقــت دیــدی جــونــمو میخوای دستـت رو از رو قلب من بــ ـــ ـ  ــردار


تو مثل نم نم بارون ...

تو مثل نم نم بارون و من اون خشکیه خاکم
که اگه یه روز نباشی میدونی که من هلاکم
یه چراغ پر فروغی واسه تاریکیه شبهام
با تو ظلمت نمیمونه عشق من بمون که تنهام
میشه با ناز نگاهت غصه ها رو در به در کرد
میشه از عشق تو خوند و همه دنیا رو خبر کرد
با تو احساس من انگار داره کم کم جون میگیره
داره کم کم واسه چشمات دل عاشقم میمیره
با تو احساس من انگار داره کم کم جون میگیره
داره کم کم زنده میشه ، عطر بارونو میگیره
با تو ظلمت نمیمونه آره غربت نمیمونه
تو اکه باشی کنارم دیگه حسرت نمیمونه
ای همه دار و ندارم ای تموم انتظارم
تو هجوم بی کسی ها حالا تنها تو رو دارم

برای خوشبخت بودن ...

برای خوشبخت بودن ...

برای خوشبخت بودن، فرش قرمز لازم نیست. دفتری پر ز ورق، نمره بیست، یا اسکناس های هــــــــزاری، لازم نیست. لباسی پر ز طلا، لازم نیست. به خدا، لازم نیست! نیازی به فریاد حوادث نیست. موسیقی باران، برای دلخوشی کافیست. سلامی به پدر، نگاهی به خواهر کافیست. یرای خوشبخت بودن، آغوش گرم یک مادر کافیست. سواری روی موج خیال، نشستن کنار یادگاریها، رفتن میان خاطره ها کافیست. برای خوشبخت بودن، یک احساس کوچک خوشبختی کافیست، یک لبخند کافیست ، یک دلتنگی عاشقانه کافیست ، یک دعا کافیست ، یک بوسه کافیست .