تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تو مثل نم نم بارون ...

تو مثل نم نم بارون و من اون خشکیه خاکم
که اگه یه روز نباشی میدونی که من هلاکم
یه چراغ پر فروغی واسه تاریکیه شبهام
با تو ظلمت نمیمونه عشق من بمون که تنهام
میشه با ناز نگاهت غصه ها رو در به در کرد
میشه از عشق تو خوند و همه دنیا رو خبر کرد
با تو احساس من انگار داره کم کم جون میگیره
داره کم کم واسه چشمات دل عاشقم میمیره
با تو احساس من انگار داره کم کم جون میگیره
داره کم کم زنده میشه ، عطر بارونو میگیره
با تو ظلمت نمیمونه آره غربت نمیمونه
تو اکه باشی کنارم دیگه حسرت نمیمونه
ای همه دار و ندارم ای تموم انتظارم
تو هجوم بی کسی ها حالا تنها تو رو دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 http://rezarxr.blogfa.com/

سلام مسعود جان .....

آهنگ قشنگیه منم از کارای علیرضا بلوری خوشم میاد

اومدم از زحمات بی دریغ شما در جعبه خاطرات تشکر کنم

من خودم نت ندارم مگرنه کمکت میکردم

موفق باشی پسر ...

راستی نامرد یه خبر نباید از من میگرفتی ......

یعنی الان تو هر دهاتی هم که بری کافی نت هست .
من ارزش نداشتم که 500تومن خرج کنی ، جلبک...
چاکر همه بچه های قزوین سیتی

محمد صادق چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:07 http://www.p30msb.com

سلام

وبلاگ شما را دیدم و خیلی از وبلاگ تون خوشم اومد
من یه سیستم وبلاگ دهی زدم می خواستم بگم
اگه خواستید بیاید تو سیستم من وبلاگ بسازید سیستم برپایه ورد پرس ایندکس عالی توی گوگل داره با همین مطالب بازدید تون 2تا3برابر میشه ما به 10وبلاگ نویس برتر ماه کارت شارژ میدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد