تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

نمی توان

نمی توان بدون باز بودن چشم ها دید ...
نمی توان دریچه رابست و به فردا ننگریست ...
نمی توان کودک بود با پیری هم نشین شد ...
نمی توان باور کرد که زندگی نیست ...
نمی توان آب رفته را باز گرداند ...
نمی توان سال های رفته راجبران کرد ...
نمی توان خود را فراموش کرد ...
نمی توان اندیشید که ای دل غافل حال که گذشت ...
نمی توان گذاشت که له کنند حس را بی حسان زالو صفت ...
نمی توان التماس کرد و منتظر نوازش ماند ...
نمی توان بی غرور بود انتظار عزت داشت ...
آری نمی توان ُ نمی توان ُ نمی توان ُ نمی توان ... 

اما می توان خوشبختی را در دستان کسی یافت که تا دیروز می اندیشیدی یافت نمی شود ...
می توان خوشبخت بود حتی بدون واژه های منحوس ...
می توان خوشبخت بود و خوشبخت شد و ماند آنگونه ...
می توان ماند آنگونه که ابر ها را پشت سر نهاد و خود خود خود خود پرواز شد ...
می توان خوشبخت بود نه در دست یک نفر بلکه دست در دست یک نفر ...
خوشبخت و آزاد چون روح آرام کودکی بر سینه مادر تکیه می کند واز صدای قلب او آرامش می گیرد ...
و من می دانم می توان خوشبختی را در غمناک ترین لحظه یافت و به زندگی بازگشت ...
پس درود بر آنانی که خود را یافتند در حالی که گمشده ترین بودند ...

کنار هم بودن

کاش میشد قدر این ،کنار هم بودن رو بدونیم چون خیلی زود چشم باز میکنیم و می بینیم که خیلی تنهاایم ...


نــــــرو!

چرا حس می کنم هستی کنارم
چرا این رفتنو باور ندارم
چرا گم می کنم روز و شب ها رو
چرا حس می کنم داری هوا مو
چرا هستی میون خواب و رویام
چرا پر می شی تو هرم نفسهام
دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم
می خوای بری تو رو به این ترانه می سپارم
ولی نرو، نرو بمون
نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم
نرو بمون نرو بمون نرو بمون کنارم
آخه ترانه هام همش بهونتو می گیرن
اگه بری همه کهنه می شن بی تو می میرن
اگه بری چشامو پشت جاده جا می زارم
اگه بری خود بارون می شم برات می بارم
دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم
می خوای بری تو رو به این ترانه می سپارم
ولی نرو، نرو بمون
نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم
نرو خیال نکن بدون تو دووم میارم


آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی مختارپور

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی مختارپور با نام خبرم کن


( تنظیم : انوشیروان تقوی )

پیشنهاد میکنم این آهنگ رو از دست ندید


ادامه مطلب ...