تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

رهــا نمیکنم

تـو بـرای مـن خودِ غـرورمــی ***  من غـرورمــو رهــا نمیکـــنم

                         

یه جایی تویه قلبت هست که روزی خونه من بود

من و از من نرنجونم

ازین دنیا نترسونم

تمام دلخوشیهامو

به آغوش تــــو مدیونم

اگه دلسوخته ای عاشق

مثل برگی نسوزونم

من و دریاب که دلتنگم

مدارا کن که ویرونم

نیاد روزی که کم باشم

از این دو سایه رو دیوار

به این زودی نگو دیره

منو دست خدا نسپار


یه جایی تویه قلبت هست

که روزی خونه من بود

به این زودی نگو دیره

 به این زودی نگو بدرود

پر از احساس آزادی

نشسته کنج زندونم

یه بغض کهنه که انگار

میونه ابر و بارونم

وجودم بی تــــو یخ بسته

بتاب، سردم، زمستونم

من و مثل همون روزا

با آغوشت بپوشونم

یه جایی تــــوی قلبت هست

که روزی خونه من بود

به این زودی نگو دیره

 به این زودی نگو بدرود


اسکناس مچاله

اسکناسِ مچاله ی تو دستمو سمت راننده تاکسی گرفتم،گفت:یه نفری؟آهسته گفتم خیلی وقته


 

جهنم




تــــقاصـــ دل کشـی های یه آدمـــ تو همینــــ دنیاســـــ

بـــذار مــا رو بــسوزونن ،جهنمـــ تو همینــــ دنیاســــ