تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

۳۰ عکس زیبا و رمانـتـــیـک بدون لوگو

۳۰ عکس زیبا و رمانتـــیک



دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

فرشـــته شکســـته!


I’m so lonely, broken angel

خیلی تنهام... من یه فرشته شکست خورده ام


I’m so lonely, listen to my heart

خیلی تنهام... به صدای قلبم گوش کن!


من … دوست دارم

I love U


به چشمِ من …گریه نده

Don't make me cry



نه نمیتونم

No... I can't



بدونِ تو … حالم بده

Without U I'm not in a good mood



I’m so lonely, broken angel

من خیلی تنهام... مثل یک فرشته ی دلشکسته



I’m so lonely, listen to my heart

خیلی تنهام... به صدای قلبم گوش کن



One n’ only, broken angel

تک و تنها... یه فرشته ی دلشکسته



Come n’ save me, before I fall apart

بیا و قبل از نابودی ام نجاتم بده!



تو هر جا که باشی…کنارتم

Everywhere U go I will be with U



تا آخرش…دیوونتم

I will be forever crazy for you



تو…تو نمیدونی

U don't know that



که جونمی….برگرد پیشم

U'r my life so come back to me



دلــم مـی خواد گــریه کنم

دلــــم می خواد بــمیرمــو عـشقو تــو چشمــات بـبینم 

 

             دلــم مـی خواد گــریه کنم بـرای چشمات بـمیرم


               

سقراط و موفقیت

سقراط و موفقیت

مرد جوانی از سقراط رمز موفقیت را پرسید که چیست. سقراط به مرد جوان گفت که صبح روز بعد به نزدیکی رودخانه بیاید …
هر دو حاضر شدند.
سقراط از مرد جوان خواست که همراه او وارد رودخانه شود.
وقتی وارد رودخانه شدند و آب به زیر گردنشان رسید سقراط با زیر آب بردن سر مرد جوان، او را شگفت زده کرد.
مرد تلاش می کرد تا خود را رها کند اما سقراط قوی تر بود و او را تا زمانی که رنگ صورتش کبود شد محکم نگاه داشت.
سقراط سر مرد جوان را از آب خارج کرد و اولین کاری که مرد جوان انجام داد کشیدن یک نفس عمیق بود.
سقراط از او پرسید، “در آن وضعیت تنها چیزی که می خواستی چه بود؟
پسر جواب داد: “هوا””
سقراط گفت:” این راز موفقیت است! اگر همانطور که هوا را می خواستی در جستجوی موفقیت هم باشی بدستش خواهی آورد” رمز دیگری وجود ندارد

بهترین دوست کیه؟؟؟

پیرمردبه من نگاه کرد و پرسید
چندتادوست داری؟
گفتم چرابگم ده یابیست تا...
جواب دادم فقط چندتایی
پیرمردآهسته ودرحالیکه سرش راتکان می دادگفت:
توآدم خوشبختی هستی که این همه دوست داری
ولی درموردآنچه که می گویی خوب فکرکن
خیلی چیزهاهست که تو نمی دونی
دوست فقط اون کسی نیست که
توبهش سلام می کنی
دوست دستی است که توراازتاریکی
وناامیدی بیرون می کشد
درست هنگامی دیگرانی که توآنهارادوست
می نامی سعی دارند تورابه درون آن بکشند
دوست حقیقی کسی است
که نمی تونه تو را رها کنه
صدائیه که نام تورازنده نگه می داره
حتی زمانی که دیگران تورابه فراموشی سپرده اند

امابیشترازهمه دوست یک قلب است
یک دیوارمحکم وقوی
درژرفای قلب انسان ها
جایی که عمیق ترین عشق هاازآنجامی آید!
پس به آنچه می گویم خوب فکرکن
زیرا تمام حرفهایم حقیقت است
وفرزندم یکباردیگرجواب بده
چندتادوست داری؟
سپس ایستاد ومرانگریست
درانتظارپاسخ من
بامهربانی گفتم
اگرخوش شانس باشم...فقط یکی
وآن تویی
وبهترین دوست عشقی داره که نمی توان توصیف کرد
غیرقابل تصوراست

بهترین دوست کسی است که شانه هایش رابه تومی سپارد
درتنهائیت توراهمراهی می کند
ودرغمها تو را دلگرم می کند
کسی که اعتمادی راکه بدنبالش هستی به تو می بخشد
وقتی مشکلی داری آن راحل می کند
وهنگامی که احتیاج به صحبت کردن داری
به توگوش می سپارد