تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

شهر باران

منم مثل تو مات این قصه ام

تو هم مثل من امشبو دعوتی

درست توو همین ساعت و ثانیه

سزاوار زیباترین رحمتی

توو این حس و حال عجیب و غریب

دو تا بال می خوای که روو شوونته

تو از هر مسیری بری می رسی

تو از هر دری بگذری خوونته

از این سفره ها معجزه دور نیست

ببین دست دنیا توو دست منه

دعا می کنم تا اجابت بشه

دعا می کنم چون دلم روشنه

من از عشق بارون به دریا زدم

به بارونو به آسمون دعوتیم

چه مهونی با شکوهی شده!!!

توو این لحظه هایی که هم صحبتیم

تحویل بهار

داره حسی تو من بیدار میشه، جهان هم مثل من بیکار میشه
مثل روزای اول حول میشم، دوباره قصه مون تکرار میشه
چقدر گفتم نرو بی عشق سخته، منو تا زنده ای یادت نمیره
تو سرگرم کسی بودی که میخواست، شده یک شب تو رو از من بگیره
دعا کردم دلت ترسش بریزه، به من نزدیکتر شه گرم تر شه
دعا کردم کسی حتی نتونه، از احساسی که دارم با خبر شه



میخوام باور کنم تا آخر عمر، کنار سالها تحویل میشه
جهان با عشق ما آغاز میشه، جهان بی عشق ما تاثیر میشه
خدا رو شکر باز عاشق شدی تو، خدا رو شکر من پای تو موندم
جواب اون همه حرفای تلخو، من از چشم پشیمون تو خوندم
اگه چشمامو جدی تر بگیری، بفهمی من یه ساله صبر کردم
بهارو زودتر تحویل میدی، به آغوش شکسته دست سردم
میخوام باور کنم تا آخر عمر، کنار سالها تحویل میشه
جهان با عشق ما آغاز میشه، جهان بی عشق ما تاثیر میشه


12 نشانه اینکه عاشق شده اید

12 نشانه اینکه عاشق شده اید

عشق زیباترین حادثه ای است که در زندگی رخ می دهد. وقتی کسی را دوست دارید علائمی در شما ظاهر می شود که وجود این عشق را تایید میکند. در این مقاله با 12 نشانه اصلی که ثابت می کند عشق در قلب شما جوانه زده است آشنا خواهید شد. اگر این علائم را در خود دیدید دیگر به عشق خود نسبت به طرف مقابل شک نکنید و قدمهای خود را استوارتر بردارید.


1- متن ها و اس ام اس های او را دوباره و دوباره می خوانید.


2- وقتی با او هستید بسیار آهسته قدم می زنید.


3- هر زمان که پیش او هستید، تظاهر به خجالتی بودن می کنید.


4- وقتی به او فکر کنید، قلباتان تند تر و تند تر می تپد.


5- زمانی که به صدایش گوش می دهید، بدون دلیل لبخند می زنید.


6- وقتی او را تماشا می کنید، دیگر قادر به دیدن اطرافیانتان نیستید و فقط او را می بینید.


7- شروع به گوش دادن به آهنگهای آرام می کنید.


8- او همه فکر شما می شود.


9- بوی او شما را به وجد می آورد.


10- متوجه می شوید که زمان فکر کردن به او، همیشه به خود لبخند می زنید.


11- حاظرید هر کاری برایش انجام دهید.

12- هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر در ذهن شما بود. اگر عاشقید دکمه لایک را کلیک کنید!



بیچاره عروسک

بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید ، اما خنده را بر لبانش دوخته بودند .


آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی سیامک عباسی با نام تو که نیستی

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی سیامک عباسی با نام تو که نیستی ...

/به درخواست رومینا/


ادامه مطلب ...