تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

ته تنهایی همینجاست !

خودم با خودم آشتی میکنم

خودم با خودم هی بهم میزنم

من اونقدر تنها شدم بعدِ تو

که با سایه ام اینجا قدم میزنم

بدون بهونه بدون دلیل

برای خودم عطر و گل میخرم

مثله آدمایی که دیوونن

صدات میکنم اسمتو میبرم

ته تنهایی همینجاست که میگن

این همون آخر دنیاست که میگن

-

خودم با خودم زندگی میکنم

خودم میگم و هی خودم میشنوم

دلم خیلی از دست دنیا پُره

صدای تورو دیگه کم میشنوم

خودم با خودم درددل میکنم

تا از گریه از غصه خوابم بره

میدونم نمیفهمی تو این اتاق

چقدر زندگی بی تو سخت میگذره

ته تنهایی همینجاست که میگن

این همون آخر دنیاست که میگن


رهـام - منو ببخش

آهنگ بسیار زیبا و احساسی رهــام با نـام منــو بـبـخش ...


ادامه مطلب ...

عشق چیست ؟

عشق چیست ؟

داستان کوتاه !!


ادامه مطلب ...

تمنـــا

تمنا دارم از آسمان ، که  اگر حتی قطره ای خوشبختی بارید ، بر روی گونه ی تو باشد .