تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

منو به حال من رها نکن

منو به حال من رها نکن

تو هم به مرز این جنون برس

اگه هنوزم عاشق منی

خودت به داد هردومون برس

من از تصور نبودنت

رو شونه ی تو گریه می کنم

منی که دل بریدم از همه

ببین برای تو چه می کنم

تمام عمر رد شدم ازت

ببین کجا شدم اسیر تو

به پشت سر نگا نمی کنم

که برنگردم از مسیر تو

به حد مرگ می پرستمت

ولی برای عشق تو کمه

خودت به من بگو بهشت تو

کجای اینهمه جهنمه

منو به حال من رها نکن

نظرات 2 + ارسال نظر
a دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:33 http://dearfriends.blogsky.com/index

سلام
به وبلاگ من سر بزن
تبادل لینکم می کنی

armin123j جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:44

من و به حال من رها نکن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد