تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

شهر باران

منم مثل تو مات این قصه ام

تو هم مثل من امشبو دعوتی

درست توو همین ساعت و ثانیه

سزاوار زیباترین رحمتی

توو این حس و حال عجیب و غریب

دو تا بال می خوای که روو شوونته

تو از هر مسیری بری می رسی

تو از هر دری بگذری خوونته

از این سفره ها معجزه دور نیست

ببین دست دنیا توو دست منه

دعا می کنم تا اجابت بشه

دعا می کنم چون دلم روشنه

من از عشق بارون به دریا زدم

به بارونو به آسمون دعوتیم

چه مهونی با شکوهی شده!!!

توو این لحظه هایی که هم صحبتیم

نظرات 3 + ارسال نظر
امیــــــــد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54

محمد علیــزاده ، برنامه ی تحیول سال 90 :* عالیه

ملیح یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:57 http://www.malihe-alone.blogfa.com

من از عشق بارون به دریا زدم
به بارونو به آسمون دعوتیم
چه مهونی با شکوهی شده!!!
توو این لحظه هایی که هم صحبتیم

شعرش فوق العادس..ممنون
خوشحال میشم به کلبه منم یه سری بزنین..موفق باشین

ندا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:10

سلام.وبلاگ باحالی دارین.خیلی خوشم اومد.آهنگی که ذو وبلاگتونه خیلی زیباست.امیدوارم موفق باشید و هر روز بهتر وبهتر باشین.به منم یه سری بزنین خوشحال میشم.

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد