تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

یه جایی تویه قلبت هست که روزی خونه من بود

من و از من نرنجونم

ازین دنیا نترسونم

تمام دلخوشیهامو

به آغوش تــــو مدیونم

اگه دلسوخته ای عاشق

مثل برگی نسوزونم

من و دریاب که دلتنگم

مدارا کن که ویرونم

نیاد روزی که کم باشم

از این دو سایه رو دیوار

به این زودی نگو دیره

منو دست خدا نسپار


یه جایی تویه قلبت هست

که روزی خونه من بود

به این زودی نگو دیره

 به این زودی نگو بدرود

پر از احساس آزادی

نشسته کنج زندونم

یه بغض کهنه که انگار

میونه ابر و بارونم

وجودم بی تــــو یخ بسته

بتاب، سردم، زمستونم

من و مثل همون روزا

با آغوشت بپوشونم

یه جایی تــــوی قلبت هست

که روزی خونه من بود

به این زودی نگو دیره

 به این زودی نگو بدرود


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:21 http://rezarxr.blogfa.com/

خعلی قشنگ بود

در کل آلبوم قشنگی بود ، یه دست بود ....

بهترین ویژگی البوم اعجاز شعراش بود مخصوصا این ترانه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد