تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

10 نکته برای یک رابطه عاشقانه موفق 2



6- هدیه بدهید: از فرصت استفاده کنید و نمونه کوچکی از عشق خود را با هدیه دادن نشان دهید. یک کتاب مناسب، یک دسر مخصوص، یک قطعه جواهر یا لباس، هر چیز کوچک یا بزرگی که به همسرتان بفهماند به یاد او بوده اید. برای او یادداشت عاشقانه بگذارید یا زمانی که در محل کار است، اس ام اس "دوست دارم" بفرستید تا تذکر کوچکی باشد از اینکه همیشه او را به خاطر دارید و او احساس بهتر و امنیت بیشتری نسبت به این رابطه داشته باشد.
7- به خواسته ها و کمبودهای همسرتان با بزرگواری پاسخ دهید: عامل بزرگ نابود کننده روابط، توقعات نابجاست، همسرتان سرشار از خطاها و نقاط ضعف انسانی است، مگر اینکه با یک آدم آهنی ازدواج کرده باشید. اینها ویژگی های او هستند، عیب نیستند! یاد بگیرید که نقاط ضعف همسرتان را همان طور که هست بشناسید و قدر بدانید. این بخش مهمی از وجود او به عنوان یک انسان است.
8- " با هم تنها بودن" را در اولویت قرار دهید: مهم نیست که هر دوی شما چقدر گرفتار هستید، اطمینان حاصل کنید که حداقل هفته ای یک یا دو بار با هم تنها هستید. تجارب جدید کسب کنید، ماجراهای خود را با یکدیگر در میان بگذارید واز همراهی یکدیگر لذت ببرید.
9- به هیچ چیز عادت نکنید: هر روز حس قدرشناسی نسبت به همسرتان را پرورش دهید و قدر هزاران هزار برکتی را که با خود به زندگی شما آلوده بدانید. به یاد داشته باشید اگر ما از رابطه تان خشنود باشید، همسرتان هر روز هزاران کار کوچک انجام می دهد تا رابطه اش را با شما بهبود ببخشد. هرگز نگذارید همه چیز برای شما عادی شود.
10- برای برابری تلاش کنید: مطمئن شوید که از این قانون طلایی پیروی می کنید: "با همسرتان همان طور رفتار کنید که دوست دارید او با شما رفتار کند". سعی کنید فعالیت های منزل و سایر کارها را عادلانه تقسیم کنید و توقعات خاصی نداشته باشید که خودتان دوست ندارید کسی متقابلا آنها را از شما تقاضا کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Younes شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:09

مرسی مسعوتی جالب بید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد