تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

جـــدایــــی

اگه دستم به جدایی برسه ، اونو از خاطره ها خط می زنم

از دل تنگ تموم آدما، از شب و روز خدا خط می زنم

اگه دستم برسه به آسمون ، با ستاره ها قیامت می کنم

نمیذارم کسی عاشق نباشه، ماهو بین همه قسمت می کنم

وقتی گاهی من و دل تنها می شیم ، حرفای نگفتنی رو میشه دید

میشه تو سکوت بین آدما ، خیلی از ندیدنی ها رو شنید

قصه ی جدایی ما آدما ، قصه ی دوری ماست از خودمون

قصه ی من و تو از لحظه ی عشق ، قصه ی سادگی گمشدمون

دوری من و تو از لحظه عشق قصه سادگیه گم شده مون

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطرها خط میزنم

از دل تنگ تموم آدما از شب و روز خدا خط میزنم


نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:17 http://mmb1376.blogsky.com

سلام.خیلی وبلاگ زیبایی دارین.مخصوصا قسمت جدایی خیلی قشنگ بود.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

چشم رو چشمم

ارمین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08

‌عالی بود ...اهنگ شو دوس دارم

امید پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:12 http://www.omid-bavafa.blogfa.com

مسعود جان مرسی ترانه ی فوق العاده ای بود که صدای بی نظیره احسان هم دست به دستش داد تا کلی خاطره بشه برام وبلاگت خیلی زیباس

خواهش میکنم عزیزم شما لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد