تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

این اولین باره


احساسی که به تو دارم یه حس فوق العاده س
من عاشقی کسی شدم که خیلی ساف و سادس

احساسی که به تو دارم به هیچ کسی نداشتم
من اسم این حال دل رو عاشق شدن گزاشتم

این اولین باره. دلم داره. میگه آره. دوست داره. گرفتاره. بگو آره. به بیچاره. دوست داره. با یه قلب تیکه پاره

احساسی که به تو دارم به حس عاشقانس
این حس دوست داشتن تو همیشه صادقانس

احساسی که به تو دارم خیلی واسم عجیبه
چه نازنینی من دارم ببین چقدر نجیبه

این اولین باره. دلم داره. میگه آره. دوست داره. گرفتاره. بگو آره. به بیچاره. دوست داره. با یه قلب تیکه پاره

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:24

فوق العاده بود...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد