تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

می خوام که با دست خیال,خـــــدا رو نقاشی کنم

می خوام که با دست خیال,خـــــدا رو نقاشی کنم
رو زانوهاش اشک بریزم , هوا رو بارونی کنم
گریه کنم گذشتمو ,سر روی پاهاش بزارم
بگم غریبم بی نشونم , برس بدادم
می خوام رو تارو پود شب,مقصدو بی هدف برم
تو این هوای بی نفس , برم به آخر برسم
برم یه جایی که فقط , تو باشی و بی کسیام
تو سرنوشت دست ببرم , بهشت و تا خودت بیام
تو نفس آخر عشق , تنهاتر از خدا شدم
اشکی نمونده تو چشام ,با گریه بی وفا شدم
غصه شکسته دلم و,آخر این سفر کجاس
وقت بریدن منه , دلهره از دلم جداس
تنها تر از خیال تو , دل و به دریا می زنم
من و صدام کن که می خوام,دل از جدایی بکنم
دستام و بگیر می دونم, تویی اون همیشه با من
اینه اون محال ممکن , مثل اشک شیشه با من



نظرات 2 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 http://www.parsdvdshop1.com

وبلاگ خیلی خوبی داری، همین جور ادامه بده. می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. من روزی 1000 تا بازدید دارم اگه مایل هستی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

علیرضا (unknow) چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50

خیلی قشنگ بود مرسی ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد