تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

دخترک

دخترک گریه میکرد و های های اشک می ریخت گل از او پرسید برای چه گریه میکنی؟دخترک گفت:بچه ها مرا به خاطر چهره ام مسخره میکنند  گل ناراحت شد و گفت:دوست داری بدانی چه کسی یا چه چیزی از همه زیباتر است؟دخترک کمی ارام شد وگفت:اری ناگهان اسمان میان حرفهای انها امد و گفت معلوم است من در این  دنیا از همه زیباترم هر گاه بخواهم چهره ام را میتوانم به راحتی تغییر دهم گاهی افتابی و نورانی گاهی تاریک وپر ستاره گاهی سرخ و نیلگون گاهی برق اسا و خشمگین پس می بینید که من از همه زیباترم ناگهان دریا گف: من که از اسمان زیباترم ماهی های رنگارنگ و زیبا سنگ هاو صدف های با ارزش و زیبا در درون من دنیای دیگری است که اگر به ان وارد شوی از هر زیبایی زیباتر هم خواهی یافت ناگهان دشت گفت من از همه زیباترم گل های رنگارنگی که بر روی من روییده چشم هر بیننده ای را خیره میکند وبا وزش باد چمنزار هم با او همنوا اهنگ طبیعت زنده را اجرا میکند  وناگهان چشم دخترک به سخن امد و گفت من از همه زیباترم زیرا اگر من نباشم زیبایی هیچ کدام از شما اهمیت نخواهد داشت وجود زیبای من است که اعتماد به زیبایی را  به شما می بخشد ناگهان چیزی از درون دخترک با صدایی ارام وزیبا سخن گفت; گفت:که من از چشم زیبا و مهم ترم اگر چشم باشد ولی من احساس زیبایی را درون انسان به وجود نیاورم زیبایی ظاهری اهمیت نخواهد داشت و عظمت افریدگار را درک نخواهد کرد هر چند دخترک صورت چندان زیبایی نداشت اما اکنون خوشحال بود که در عوض دل زیبا و پر احساسی دارد گل به دخترک گفت حالا دیدی چه کسی از همه زیباتر است.


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:56

مرسی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد