تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

میخوامت بی نهایت من

دلم پیش تو جامونده       میخوامت بی نهایت من
میخوامت دنیا تا دنیاست   
    از اینجا تا قیامت من
نمیخوام جز تو چیزی من 
  تو ای یاقوت و الماسم

برای قلب غمگینم        تو بودی عشق و احساسم

تو رفتی و منه تنها       چه بی توسرد و خاموشم

نکردم من فراموشت            چرا کردی فراموشم

از اون وقتی که رفتی تو   تو چشمام گریه مهمونه
پرم از بوی  دلتنگی             همه دنیا یه زندونه
از اون وقتی که رفتی تو       شده دنیا قفس انگار
مثل قمریه سرخورده           شدم از زندگی بیزار
هنوزعکس قشنگ تو           تو قاب روی دیواره
هنوزهم دل پر حسرت           تو فکر روز دیداره
نمیدونی چه دلتنگم              نمیدونی چه دلگیرم
تمومه کار دل بی تو             نیایی بی تو میمیرم





 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:56 http://farzadmo.blogfa.com

slm age mitooniin in ahang ro baram mail knin kheyli mamnon doostt aziiz

web kheyli qashangi dari :-)

ارسال شد

elmira جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:00

slm khoobi duste aziz webloge khubi dari.age momkene esme khanandeye in ahang ro baram mail konin mamnun misham:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد