تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

تــا بــی نهایت

شعر . موزیک . عکس و کلی مطالب عاشقانه

سرآغاز...

ای نام تو بهترین سر آغاز **** بی نام تو نامه کی کنم باز

ای یاد تو مونس روانم **** جز نام تو نیست بر زبانم 


این اولین پست من تو این وبلاگ هست امیدوارم بتونم با بهترینها درخدمت شما دوستان باشم



به امید او....



نظرات 7 + ارسال نظر
کامران دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:02

سلام داداش مسعود گل تبریک میگم داداشی ایشالا موفق باشی


اولین آپت عالی بود عزیزم

قربونت برم عزیزم

غریبه دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 http://3miramis.blogsky.ocm

درود
تصویر زیبایی بود
امیدوارم همان طور که می خوای اینجا را بهترین کنی
موفق باشی
بدرود

ایشالله به کمک خدا و راهنمایی های شما دوستان عزیزم

امید دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:58

روز به روز بهتر بشه ایشالا...
موفق باشی مسعود جان...

ممنونم امید جان

پارمیدا دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

مسعود جونم با شناختی که ازت دارم میدونم که بزودی وبلاگت زیباترین وبلاگ خواهد شد.
آرزوی بهترینها رو دارم برات ....

مرسی خانمم با کمک شما حتما میشه
دوستت دارم تا بی نهایت

پارمیدا دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:42 http://tabynahayat.blogsky.com

منم دوست دارم تا ابد .......همیشه و همیشه

کامران دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:03

خیلی عالیه.....

امیدوارم تا بی نهایت ، بی نهایت بی رقیب ترین باشه....

با آرزوی بهترین ها...

علیرضا(unknow) دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:53

خوشحال شدم مسعود جان انشالله موفقیتای بیشتر (-;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد